Košík 0

Česká pošta

Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky. Zašleme Vám e-mail s číslem balíku a s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu.

Jak probíhá dodání Balíku do ruky?
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit. V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.

Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách České pošty: Sledování zásilek (Track&Trace).

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Platí pouze v rámci ČR.

Pokud zvolíte způsob platby dobírkou, bude k Vaší částce připočteno doběrečné ve výši 95  Kč.


Zásilkovna

Je to nový a levnější způsob doručení zboží od nás k zákazníkům – do výdejních míst v síti Zásilkovny s označením Z-point.

Už žádné fronty na poštách, ani hodiny čekání na kurýra. Vy rozhodnete, kdy a kde si zásilku vyzvednete a netlačíme na vás – na vyzvednutí máte vždy čas minimálně 7 dní.

Zboží si můžete na výdejním místě prohlédnout a zaplatit až v hotovosti po té – na místě.

Nákup z internetu je tak pro vás bezpečnější, než kdykoli dříve.

Kolik má Zásilkovna výdejních míst?

Do Zásilkovny je odevšad kousek. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než čtyř set výdejních míst. Celý seznam výdejních míst Z-point naleznete ZDE.

Z-pointy najdete v Čechách i na Slovensku. Výdejny najdete ve všech krajských městech a Z-pointy se otevírají také v dalších menších městech.

Výdejní místa jsou dobře označena logem Zásilkovny.

Jak dlouho mám na vyzvednutí své zásilky?

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Pokud ale kliknete na link na trasování zásilky, který od nás obdržíte v emailu, můžete si vyzvednutí zásilky prodloužit online a zdarma až na 21 dní.

Jak se dozvím, že je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali ji Zásilkovně. Následně obdržíte e-mail od Zásilkovny, že byla zásilka vložena do online systému.
V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.

Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla – to znamená, že zboží může vyzvednou kdokoli, koho na Zásilkovnu vyšlete.

Jak a kde za zboží zaplatím?

Záleží na tom, jaký způsob platby jste si vybrali. Pokud převodem na účet, zašleme Vám podklady k platbě bankou. Zboží Vám zašleme po připsání platby na náš účet.
Platba kartou proběhne okamžitě při objednání zboží.

Pokud jste si vybrali možnost platby na výdejním místě (k Vaší částce bude připočteno doběrečné ve výši 20  Kč.), můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.

Co dělat, když je zásilka poškozena?

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte.

Obsluha nás na to upozorní a my Vám zajistíme rychlé dodání nového zboží. Nákup přes internet je tak pro vás opět o krok bezpečnější.